Informacja dla Klientów

Obieg dokumentów

Umowę wraz załącznikami należy podpisać i odesłać na adres naszego biura (adres również na umowie), za pośrednictwem: Poczty Polskiej (list zwykły, priorytetowy lub polecony), dowolnej firmy kurierskiej lub Paczkomatu InPost - numer POZ230M.

Prosimy:

  • NIE nadawać listów ze zwrotką ZPO,

  • NIE zszywać dokumentów!

Dziękujemy!

W celu przyspieszenia procesu aktywacji, dokumenty można podpisać elektronicznie i odesłać zwrotnie w pliku PDF. W przypadku podpisu kwalifikowanego, proszę zostawić miejsce na złożenie podpisu przez drugą stronę, czyli zezwolić na edycje obszaru 'podpis osoby upoważnionej przez Operatora' w dokumencie PDF. Dopuszczamy sygnowanie dokumentów podpisem faksymile.

Wszelkie skanowane dokumenty należy odsyłać w formacie PDF, w jednym pliku! Dokumenty przesłane w formie plików graficznych lub oddzielnych stron - nie będą honorowane.

1. Pytania i odpowiedzi

Czy mogę przenieść karty pre-paid do M2M?

Niestety, nie ma możliwości przeniesienia usług pre-paid do oferty M2M. Nie można przenieść również kart abonamentowych od innego operatora. Karty trzeba fizycznie wymienić w urządzeniach na nowe.

Kiedy moja karta będzie aktywna?

Karty są aktywowane w przeciągu 48h od czasu otrzymania umowy. W niektórych okresach, np. przedświątecznym, czas oczekiwania na aktywację kart SIM może być dłuższy.

Jakie są nazwy APN w sieci Orange?

W sieci Orange używane są 4 ogólne nazwy punktu dostępowego - APN:

  1. iot - dedykowany punkt dostępu dla użytkowników kart M2M/IoT, adres IP przydzielany dynamicznie.
  2. internet - ogólny, dostępny dla wszystkich. Na czas sesji przydzielany jest dynamiczny adres IP w sieci Orange.
  3. vpn - usługa dodatkowa, na czas sesji przydzielany jest dynamiczny, zewnętrzny adres IP.
  4. vpn.static.pl - usługa dodatkowa, karta SIM ma przypisany stały zewnętrzny adres IP.

We wszystkich przypadkach nie wymagane są poświadczenia (user/pass), z jednym wyjątkiem; jeżeli zamierzamy korzystać z kart SIM kilku operatorów zamiennie, to w przypadku publicznego APN należy podać dodatkowo użytkownika i hasło. Wpisujemy wówczas 3x 'internet'. Szyfrowanie PAP/CHAP nie jest wymagane. Punkty dostępu 'iot' oraz 'internet' nie mogą być aktywne jednocześnie na karcie SIM.

Do karty SIM można przypisać jeden APN ogólny (IOT lub Internet) oraz dwa dodatkowe, np.: vpn i vpn.static.pl lub Prywatny APN, ale tylko jeden może być aktywny.

Dla kogo usługi M2M Orange?

Usługi M2M Orange dostępne są wyłącznie dla krajowych podmiotów gospodarczych, jak: firmy, spółki prawa handlowego, instytucje publiczne, itp. Oferta M2M nie jest dostępna dla odbiorców indywidualnych.

Gdzie odesłać umowę?

Podpisaną umowę wraz załącznikami należy odesłać na adres naszego biura. Mogą Państwo dokumenty również zeskanować dokumenty do PDF i przesłać mailem, aby przyspieszyć proces aktywacji kart SIM. Nie mniej jednak, jedną kopię umowy należy odesłać pocztą.

Uwaga!

  1. Prosimy nie odsyłać umów "za potwierdzeniem odbioru" (ZPO). Wydłuża to procedurę aktywacji kart o 7-14 dni.
  2. Nie honorujemy "skanów" dokumentów przesłanych w formie zdjęć!
  3. Prosimy nie zszywać odsyłanych dokumentów!

Dziękujemy! ;-)

Od kogo otrzymam fakturę?

Umowę zawierają Państwo za naszym pośrednictwem z ORANGE Polska S.A. Tym samym wszelkie opłaty dokonywane są na konto ORANGE Polska, wskazane na fakturze VAT.

Cenniki i regulaminy świadczenia usług Orange M2M

Cenniki i regulaminy usług znajdują się na podstronach z prezentacją danej oferty.  Dokumenty umieszczone są nad  formularzem kontaktowym lub u dołu strony.

2. Przeszukaj stronę

3. Mam pytanie...

Prosimy dodać 2 i 9.

Firma AKM nie współpracuje z osobami prywatnymi. Podane przez Ciebie dane służą jako dane kontaktowe do komunikacji z odpowiednią firmą i dlatego nie podlegają przepisom RODO. Oferta M2M jest dostępna wyłącznie dla firm i instytucji.